Kuvings Revo830 סקירה מעמיקה

כשבדקנו את ה-Kuvings Revo830 מול מסחטות מובילות אחרות בכבישה קרה, הופתענו שהוא למעשה ייצר יותר מיץ בתנאים מבוקרים. הנחנו שיעילות הלעיסה כבר הגיעה לגבול העליון שלה אבל טעינו.

עם מסחטות מיצים בודדות כמו Kuvings Revo830, מיצוי מיץ מושגת באמצעות כוח ריסוק וטחינה מסתובב כנגד מסך מסנן מתכת. המקדחה או הבורג מפרקים את החומרים לחתיכות קטנות יותר על ידי משיכת התוצרת הלאה לאורך הבורג, עד שמגיעים עם משחה כשהיא עוברת את שלב הלחיצה בלחץ גבוה ליד הקצה העדין של המסנן. הטחינה והשפשוף הזה של החומר הצמחי הוא זה שמשחרר את חומרי ההזנה הסלולריים, כדי לתת מיצוי טוב יותר של מיץ מזין יותר בכבישה קרה. כפי שאתה יכול לדמיין, יש כוחות גדולים מעורבים, כך שהמסחטה צריכה להיות קשיחה.

Kuvings Revo830 Closeup כדי לעצב מסחטת מיצים שעובדת כך, תמיד צריכה להיות פשרה בין מספר גורמים כדי לקבל אותה בדיוק כמו שצריך. החומר של המקדחה והמסך חייב להיות חזק מספיק אך גמיש מספיק כדי להתמודד עם כוחות הריסוק. למנוע צריך להיות מספיק מומנט כדי להניע את התוצרת לתוך החלל ההולך ופוחת שבו המיץ מופק. וכל העניין צריך לעבוד בלחץ קיצוני בתוך הקרביים שלו מבלי שהמסחטה תהרוס את עצמה. שום דבר של מה בכך.

 

איך אנחנו בודקים מסחטות 

זה נושא רגיש עבורנו. אנחנו מופעלים על ידי כמה מהבדיקות שאנו רואים מתפרסמים בסרטונים, שבהם מה שמכונה 'מומחים' אולי מונעים להעדיף מסחטת מיצים אחת על פני אחרת במקום להיות אובייקטיבי ככל האפשר.

לפעמים מה שאנחנו רואים נראה כמו הכוונה מוטעית ברורה, ופעמים אחרות המניפולציה של מה שאנחנו צופים היא עדינה מדי עבור העין הלא מאומנת, אז אנשים לוקחים את זה בתום לב.

אנו בודקים בתנאים מבוקרים באמצעות מרכיבים בודדים בכל פעם, מאותה אצווה, במשקל עד לגרם. אנו מסננים את המיץ כדי לבצע הערכה אובייקטיבית של כמה עיסה עברה דרך יציאת המיץ במקום יציאת העיסה. אז אנחנו לא רק מודדים את נפח המיץ, אנחנו שוקלים אותו לגרם על מנת למנוע שגיאות שעלולות לקרות בכיול של כדי מדידה שונים.

תוצאות בדיקת מיץ Kuvings Revo830

באמצעות קריטריוני הבדיקה המחמירים שלנו עם אותה אצווה של מרכיבים, במקרה זה אצווה אחידה של גזר, בדקנו את Kuvings Revo830 מול שלושת יריביו הקרובים ביותר במונחים של טכנולוגיית מסחטת מיצים איטית מובחרת. סיננו את המיץ בכל מקרה, מדדנו את הנפח, ואז שקלנו את המיץ כדי לאשר. ה-Revo קיבל 2.9%; 3.5% ו-4.1% יותר מיץ משלוש היריבות הקרובות ביותר, בהתאמה. המשמעות היא שעם הזמן, ה-Revo עשוי לתת לך תמורה טובה יותר לכסף על מרכיבי מיצים.

אם אתם מחפשים תפוקת מיצים גבוהה מאוד - מי לא? - ה-Kuvings Revo830 הוא לדעתנו המסחטה האיטית האנכית בעלת הביצועים הטובים ביותר עד כה. אבל יש לו יותר מביצועים טהורים בתור תכונה מנצחת...

ה-Kuvings Revo830 מציע שני שיפורים מצטברים אך אמיתיים שמבדילים אותו ממסחטות איטיות אנכיות אחרות. זה חוסך מאוד בזמן שבדרך כלל מושקע בהכנת מרכיבים, והוא מחלץ קצת יותר מיץ.

זה יקר, אבל אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו. עם האינפלציה המשתוללת כשאנחנו נכנסים לשנת 2023, אנו צופים יותר עליות מחירים במסחטות המיצים שלנו, אז אולי טוב שהאביזרים בשימוש הפחות אופציונלי, ולא כלולים. ה-Revo גם יחזיר לך בסופו של דבר גם אמינות וגם בזבוז מופחת של מרכיבים. אז שוב, אם אתה משווה את התרומה שהיא יכולה לתרום לאורח חיים בריא לזה של מכונת קפה, זה לא כל כך יקר באמת.

אנחנו תוהים מה הלאה מעבר לפינה עם עיצוב מסחטת מיצים איטית? לעת עתה, למרות שזה מרוץ צמוד, לדעתנו ה-Kuvings Revo830 מקדימה באף. קנה בבטחה.

*מקור: https://www.ukjuicers.com/info/kuvings-revo830-in-depth-review