"הרולס רויס של המסחטות" יכול להכין שייקים, חמאות אגוזים ועוד. Kuvings Revo 830 הוא תוספת רצינית למשטח המטבח שלך.

 

*מאת EMMA GRITT: ממלאת מקום עורכת דיגיטלית מנהלת של Women's Health UK.



כשפתחתי את הקופסה, כמעט דמעתי. בפנים היה קוווינגס Revo 830, או, כפי שהייתי מתאר זאת, 'הרולס רויס של המסחטות'.



אני מסחטת מיצים נלהבת כמעט חצי מחיי, וקניתי את הראשון שלי כשהייתי בערך בן 22. המשיכה המקורית שלי למיצים - שנבעה מהרצון להכין דייקריס תותים מרענן (חחח) - התפתחה עם הזמן, הפירותי והדביקים תבשילים שהוחלפו במיצים ירוקים כשפיתחתי עניין בדיאטה האלקלינית שאושרה על ידי אל מקפרסון, ומאוחר יותר עד היום, להקפיץ מיץ סלרי כמעט יומיומי.

בין לבין התעמקתי במיץ סלק שלם, גולמי, (מעולה להיפטר מהנגאובר בהקדם האפשרי אם אתה יכול לסבול את הריח), גזר (העיסה היא *נשיקת שף* לעוגות גזר לחות להפליא), ועבור בעוד, אפילו דפקתי מיץ ברוקולי ותרד בזמן ש'חקרתי' אם מיץ קר דומה למרק חם (לא ממליץ).



במהלך השנים, מסחטות מיצים צנטריפוגליות, לעיסה וכבישה קרה מצאו את דרכן אל השיש שלי - אבל לשים את הכפפות שלי על קוווינגס היה תמיד החלום.



אני משתמש ב- Kuvings REVO830 באופן קבוע בששת השבועות האחרונים. הנה הביקורת הכנה שלי…

 

מה כל כך מיוחד ב- Kuvings REVO830?

 

לפי המומחים ב-UK Juicers, היא נחשבת למסחטת הסלרי הטובה ביותר בשוק, וזה מה שהכי התלהבתי ממנו, אבל יש לה גם כמה חיבורים שמגבירים אותה מעל היותה פשוט מסחטה בכבישה קרה.

 

אלו הם :

- מסננת שייק (שם החלק הוא "מסנן שייק" בקובינגס גרמניה)

– מסחטת הדרים (Atachment Citrus in the KuvingsUSA, ZITRUSPRESSE ב- Kuvings גרמניה)

- ההומגנייזר - ל"גלידה" וחמאת אגוזים טריה/חלב (מסנן סורבה ב- Kuvings גרמניה, מסננת ריקה ב- Kuvings ארה"ב)

- הוא כולל שני מצנחים, אחד גדול מספיק עבור תפוח שלם, ואחד ארוך יותר אידיאלי עבור גזר וסלרי.

המסחטה בנויה סביב 'בורג' מרכזי שמזין פריטים דרך החלק העליון של המכונה אל תא המיצים המרכזי. זה חזק להפליא וגם פועל כ"קוצץ", שובר פירות וירקות לחתיכות קטנות יותר, ומבטל את הצורך לחתוך אותם מראש.

זה גם לא תופס הרבה מקום. בניגוד לכמה מסחטות אחרות שיש להן טביעת רגל אופקית, ה- Kuvings REVO830 ישר למעלה ולמטה. ומכיוון שהוא יכול גם מיץ אשכוליות, תפוזים ולימונים, זה אומר שאתה יכול להיפטר מכל מסחטת הדרים אחרת שיש לך, ולחסוך לך עוד יותר מקום בארון או על השיש.

האם זה טוב למיץ סלרי?

ראיתי מסחטות רבות נאבקות עם מקלות סלרי פריכים וגידים - וכמעט נחנקות מקווצות אקראיות של סיבים צמחוניים. אני יכול לומר, יד על הלב, שזה לא קרה בכלל בזמן מיץ סלרי עם ה- Kuvings REVO830.

האם זה מכין שייקים טובים?

כפי שלמדתי לפני כל אותן שנים, כאשר מיץתי תותים אחרי מיץ תותים במהלך 'שלב הדאיקירי הטרי' שלי, אין הרבה מיץ בפירות יער. אבל כשזה מגיע לשייקים... הם אידיאליים.

בעזרת מסננת השייק המצורפת, כל מה שהייתי צריך לעשות זה להוסיף 200 מ"ל חלב שקדים לפני הוספת חופן קשים (אדומים רגילים, לא הלבנים מ-M&S) וקצת בננה קצוצה.

זה היה טעים ומוכן תוך שניות.

 

האם זה קל לניקוי?

מסחטות מסחטות ידועות לשמצה מעייפות לניקוי לאחר השימוש, ולמרות ההערצה שלי, ה-Kuvings לא שונה. בשל היותו של כמה אלמנטים עשויים מפלסטיק ללא BPA, הוא אינו ניתן למדיח כלים, אך הוא מגיע עם גאדג'ט ניקוי שימושי לקרצוף כל גושים של מזון או שאריות לאחר השימוש.

 

פסק הדין הסופי שלי?

ה-Kuvings REVO830 אינו זול. אבל, במבט לאחור על חיי המיצים, הוצאתי יותר מפעמיים מזה על דגמים זולים יותר שנשרפו, נסדקו או איבדו את כוחם.

התוספות המצורפות ליצירת שייקים, חלב אגוזים וחמאות, וסורבה, פותחות את ההזדמנות להיות יצירתיים יותר ולהשתמש בו ליותר מסתם מיץ טרי טרי עשיר באנזימים.

אם אתה רציני לגבי מיץ מיצים לבריאות ומחפש מכונה שמנמנה, אמינה וחזקה שיכולה לעמוד בקצב שלך, אז זו אופציה מצוינת.

*מקור: https://www.womenshealthmag.com/uk/food/a43860969/kuvings-juicer-revo830/