מדריך מיץ
הדרך הנכונה להשתמש במסננת סורבה

 ─
 
גלידת פירות קפואים (המכונה גם "שמנת נחמדה").
זהו הקינוח המושלם לרגישים למוצרי חלב, העוקבים אחר תזונה צמחית או סתם רוצים ליהנות מחלופה בריאה לגלידה.
 
 

5 Dairy-Free Ice Cream Recipes

Dragon Fruit Sorbet

More

More

 
 
 
 
 
 
כל המסחטות האיטיות האנכיות של Kuvings תואמות למסננת הסורבה.
מסננת הסורבה כלולה ברכישת REVO830, EVO820, C7000 ו-B6000 שלנו.
 ─
 
על מסננת הסורבה מסננת הסורבה, הידועה גם כמסננת הריקה, מועכת היטב ומערבבת מרכיבים, וכתוצאה מכך מרקם סורבה חלק וקרמי להפליא. בניגוד למסננת המיצים ומסננת השייקים, מסננת הסורבה חסרת חורים וכוללת פיה נוחה. בהיעדר חורים, מסננת הסורבה מבטיחה שכל המרכיבים המוכנסים לתוך המסחטה יהיו הומוגניים בצורה חלקה. יתרה מכך, פיה של מסננת הסורבה מקלה על הזנה ישירה של הסורבה למכסה המיץ, ומשפרת את חווית המשתמש הכוללת.
 
 
כיצד להשתמש במסננת וליצור את הסורבה המושלם זהו המדריך שלנו ליצירת הסורבה המושלם להנאתך.
 

01
הַרכָּבָה

 
בעת שימוש במסננת הסורבה, ניתן להניח את המסננת ישירות בבסיס על ידי יישור הנקודה האדומה על המסננת עם הנקודה האדומה על קערת המיצים. לאחר יישור נכון, דחוף את המקדחה כלפי מטה לתוך המסננת והרכיב את הסט העליון. המסננת כוללת טבעת סיליקון הממוקמת בתחתית, ואוטמת למעשה את החור שבו בדרך כלל נשלפת עיסת.

 

02
קָפוּא

 
מרכיבים שימוש בעיקר במרכיבים קפואים מבטיח שהסורבה שלך ישיג מרקם סמיך וקפוא. אתה יכול לרכוש מרכיבים קפואים מראש או להקפיא מרכיבים טריים בעצמך. בכל שיטה שתבחר, חשוב שהמרכיבים יוקפאו לפחות 8 שעות או לילה. משך זמן זה מבטיח שהמרכיבים מגיעים לרמת המוצקות הקפואה הנדרשת. זמן הקפאה לא מספיק עלול לגרום למרכיבים להיתקע במסננת ולסורבה להיות בעל מרקם עיסתי. לפני השימוש במרכיבים הקפואים שלך, מומלץ להפשיר אותם למשך 5 דקות לפחות. הפשרת החומרים מאפשרת למסחטה למעוך ולעבד אותם ביעילות מבלי להיתקל בקשיים. אי הפשרה מספקת של המרכיבים עלולה להפעיל עומס יתר על המסחטה, שעלולה להוביל לשבירה או לנזק. האחרון חל גם על החדרת קרח. אין להכניס קרח לתוך המסחטה. עם זאת, היזהר לא להפשיר יתר על המידה את המרכיבים הקפואים שלך, אחרת הסורבה שלך יקבל עקביות מטפטפת ורזה.
 

03
נוֹסָף

 
מרכיבים כדי להשיג את הטעם והמרקם הרצויים בסורבה שלכם, ישנם מרכיבים שונים שתוכלו לשלב. שפר את הסורבה שלך על ידי הוספת מרכיבים כגון חלב, מיץ לימון/ליים, יוגורט, דבש, סירופ, תמצית וניל, נענע או מלח, בהתאם להעדפותיך. אם משתמשים במרכיבים אלו, מומלץ לשלב אותם בקערה קטנה או בכוס לפני הכנסתם למסחטה כתערובת. בנוסף, לקבלת עקביות של סורבה שמנת יותר, שקול לצפות את המרכיבים שלך בחלב מרוכז לפני הזנתם לתוך המסחטה.
 
 
 

04
כובע חכם

 
בעת הכנת הסורבה, חשוב לשמור על הפקק החכם פתוח לאורך כל התהליך. בניגוד למסננת המיצים ומסננת השייק, במסננת הסורבה חסרים חורים, מה שגורם לסורבה להצטבר בתוך המסננת במקום זאת. הצטברות זו בתוך המסננת עלולה לגרום לסתימה ולהפסקה של תהליך ייצור הסורבה.
 

05
קָטָן

 
מנות בכל פעם לביצועים מיטביים, מומלץ להכניס מנות קטנות של מרכיבים בכל פעם. גישה זו מאפשרת למקדחה להתרכז בכל מנה, לכתוש ביעילות את המרכיבים ולמנוע כל נתחים שהוחמצו. אתה יכול להאכיל את המסחטת באיטיות עם מרכיב אחד בכל פעם כדי ליצור סורבה מענג בטעם יחיד. אם אתם מעדיפים סורבה רב-טעמים, החליפו מספר מרכיבים. המסחטה תערבב עבורך את החומרים שלך.

06
מָנָה

 
לאחר שתסיים להכין את הסורבה שלך, ערבבו אותו היטב עם כף כדי לשלב את הטעמים. יש לך גם הזדמנות להוסיף את התוספות הרצויות לך.
 

07
אחסון

יש לך את הבחירה ליהנות מהסורבה שלך מיד או לאחסן אותו לפינוק מאוחר יותר. אם תבחר לשמור אותו למועד מאוחר יותר, וודא שאתה מעביר את הסורבה למיכל בטוח להקפאה. שלב זה מבטיח שהסורבה יישאר במצב אופטימלי עד שתהיה מוכן להתענג עליו. כשמגיע הזמן להגיש את הסורבה הקפוא, אפשרו לו להתרכך במשך כמה דקות כדי להשיג את הסמיכות האידיאלית לגליפה ולהנאה.
הנה הדגמה מהירה של מסננת הסורבה בעבודה: