מדריך מיץ

כיצד להשתמש נכון במסננת השייק

שנה את שגרת המיצים שלך על ידי כניסת מסננת השייק למשהו חדש ומרענן. מסננת השייק של Kuvings תואמת לכל המסחטות האיטיות האנכיות והיא קלה במיוחד לשימוש.

-

כל המסחטות האיטיות האנכיות של Kuvings תואמות למסננת השייק. מסננת השייק כלולה ברכישת סדרת ה-EVO820 שלנו; וכן, יכול להיות רכישה נוספת עם C7000, B6000, ו-Silent Juicer שלנו. זה פשוט לשימוש ומכין שייק פירות טעימים!

על מסננת השייק

מלבד היותה צבעים שונים, מסננת השייק נראית דומה למסננת המיצים במבט ראשון. אותה צורה, חורים קטנים, וקופץ לאותו מקום במסחטה. ההבדל הוא גודל החורים לאורך הצד ומספר החורים בתחתית. החורים הגדולים יותר במסננת השייק מאפשרים למרכיבים לצאת עבים יותר ממה שמיץ היה יוצא. יש פקק גומי שסותם את החור במסחטה שממנו עיסת מיץ בדרך כלל תחלץ. זה מבטיח שכל מרכיבי הפירות יימעכו ויתערבבו כך שתקבלו את מרקם השייק הטעים הזה.

 

 

כיצד להשתמש במסננת וליצור את השייק המושלם

זהו המדריך שלנו ליצירת השייק המושלם שתוכלו ליהנות ממנו.

 

 

 

 

שתי כוסות שייק


הקערה, שמערבבת את כל מרכיבי הפירות יחד, בעלת קיבולת של 400 מ"ל. גודל זה מאפשר להכין כשתי כוסות שייק בכל מפגש. זה יבטיח שתקבלו את השייק החלק והקרמי ביותר שאפשר. אנו ממליצים בחום לשמור את המכסה החכם סגור עבור כל מפגש כדי שתמעוך וערבב היטב את המרכיבים שלך.

כוס אחת של נוזל

לכל מפגש, הוסף תחילה לפחות 1 כוס נוזלים. פעולה זו תבטיח שכל מרכיב שנוסף יוחלק באופן עקבי מהנוזל שבקערה.

מנות קטנות בכל פעם

הסר זרעים קשים, חרצנים וכל קליפות. הכנס מנות קטנות של מרכיבים בכל פעם. זה יבטיח שהמקדחה תוכל להתמקד בכל מנה, לרסק את המרכיבים כך שלא תפספסו נתחים.

כוס אחת רופפת ירוקה

הגבל את מתכון השייק שלך לכוס אחת של ירקות משוחררים לכל מפגש. אין להשתמש בגבעולים וסלרי ירקות עם מסננת השייק.

מרכיבים רכים

התחל עם מרכיבים רכים תחילה.

מרכיבים קשים

סיים להכין את השייק שלך על ידי הכנסת החומרים הקשים שלך. מרכיבים קשים יעזרו לגרוף ולהוריד את כל מה שנשאר מהמרכיבים הרכים.

מרכיבים קפואים

בעת שימוש במרכיבים קפואים, הקפידו להפשיר אותם לפחות 10 דקות לפני כן. כמה מרכיבים קפואים בשייק שלך יבטיח מרקם סמיך קפוא וטעים.

שאריות עיסת

סיימת להכין את השייק שלך, אתה מפרק הכל, וכל מה שאתה יכול לראות זה שאריות עיסת. בבקשה, אל תלחץ! זה 100% נורמלי. מסננת השייק שלך לא פגומה, היא עובדת כמו שצריך.

Kuvings Healthy Recipes
More View