אין כמו מיץ אננס טרי. מתוק, מרענן, עם מידת החמיצות הנכונה - זה כמו לטעום את האזורים הטרופיים.

אבל מכיוון שאננס הוא גם רך וגם סיבי, זה יכול להיות מסובך למיץ אותו, במיוחד בפני עצמו. בדקנו שיטות שונות ומצאנו את הדרך הטובה והקלה ביותר למיץ אננס. טכניקה זו מונעת סתימה, מניבה יותר מיץ והופכת את הניקוי למהיר יותר.

למה זה עובד

הפרי מכיל סיבים הנמשכים אופקית, והליבה מכילה סיבים העוברים אנכית. חיתוך האננס והליבה בכיוון ההפוך שובר את הסיבים הללו לחתיכות קטנות יותר, מה שמונע סתימה.

מיץ הליבה בסוף הפגישה דוחף החוצה את העיסה שנותרה בתוך המסחטה.

האם אפשר למיץ קליפות אננס?

כן ולא. מסחטת מיצים מסוגלת לעבד קליפות אננס, אך יתכן וקשה לנקות היטב את הקליפה מחיידקים ולכלוך לפני העיסה. אם אתה רוצה לקלף את האננס שלך לפני המייצה אבל לא רוצה לזרוק את הקליפה, הנה עוד דרך ליישם מחדש את קליפות האננס למיץ אפס פסולת.

 

הדגמת מיץ אננס

בהדגמה המועילה הזו של @jeffjuices, הוא מקלף את האננס שלו. לכן, מוזכר בהוראות שלנו לקלף אננס, אבל אתה יכול לשמור את הקליפה כל עוד אתה מנקה אותו היטב

 

 

  1. חותכים את החלק העליון והתחתון מהאננס. פורסים את הקליפה. לאחר שזה נעשה, אתה צריך רק את הפרי הצהוב לעמוד על קרש החיתוך שלך.
  2. בדומה לאופן שבו חתכת את הקליפה, חתך רצועה דקה מהחלק החיצוני של האננס, בעובי של לא יותר מחצי סנטימטר. סובבו את הפירות וחזרו על הפעולה עד שמגיעים לליבת הליבה.
  3. לאחר שנותר הליבה, הניחו אותה על קרש החיתוך בצורה אופקית. פורסים לחתיכות של כחצי סנטימטר. הניחו את זה בצד למועד מאוחר יותר.
  4. מיץ כל פרוסת אננס. זכור ללכת לאט. הכנס פרוסת אננס אחת, ראה את בורג המיץ מושך אותה למטה, ואז הכנס את החתיכה הבאה.
  5. מיץ את חתיכות הליבה.
  6. ברגע שהכל נראה כאילו הוא עובד, החזק את לחצן ההיפוך לחוץ למשך מספר שניות, ולאחר מכן הפעל את המסחטה למשך 30 שניות נוספות.
  7. כבו את המכונה ותיהנו ממיץ האננס שלכם. ניתן לשמור במקרר בכלי אטום עד 72 שעות.