3 דרכים למיץ אבטיח

שלושת הדרכים שבהן אתה יכול למיץ אבטיח היא רק עם הבשר, רק הקליפה, וגם הבשר והקליפה. אבטיח, פרי רב תכליתי, מציע יותר מסתם בשרו הטעים לצריכה. בעוד שמיץ הבשר לבד הוא בחירה פופולרית, כדאי לבחון שתי שיטות אחרות לחלץ את הטעמים המענגים מחלקים אחרים של האבטיח. להלן שלוש הדרכים שבהן אתה יכול למיץ

 

אבטיח:

  • בשר בלבד
  • קליפה בלבד
  • בשר וקליפה

שיטות אלו נבדקו עם קולקציית מסחטות מיצים איטיות של Kuvings שלנו. ייתכן שמסחטות מיצים אחרות לא יוכלו להתמודד עם מיץ קליפת אבטיח, אז נא להמשיך בזהירות או להימנע מלנסות את שתי השיטות האחרונות.

 

בשר בלבד

 

השיטה הפופולרית ביותר למיץ אבטיח היא על ידי מיצוי מיץ מהבשר האדום המתוק, שהוא החלק שאנו צורכים בדרך כלל. לא רק שהבשר מציע טעם מתוק להפליא, אלא שהוא גם מסייע בהידרציה בשל תכולת המים הגבוהה של האבטיח של 92% ותכולת האלקטרוליטים שלו. בנוסף, בשר האבטיח הוא מקור טבעי מצוין לליקופן, המכיל כ-40% יותר ליקופן מאשר עגבניות גולמיות. על ידי מיץ רק את הבשר, תקבל מיץ אדום תוסס עם צבע עקבי.

 

 

קליפה בלבד

שיטה זו עלולה לגרום לך לאבד את ה"קליפה" שלך, אבל כן, אתה יכול למיץ את קליפת האבטיח לבד. מיץ רק את הקליפה היא דרך מצוינת להפחית פסולת אם אתה רוצה לאכול בשר אבטיח בדרך כלל. קליפת האבטיח מציעה גם שלל יתרונות בריאותיים. עמוס בחומרים מזינים חיוניים כמו ויטמין C, ויטמין A, ויטמין B6, אשלגן ואבץ, קליפת האבטיח היא מעצמה דלת קלוריות. בנוסף, הוא מתהדר בשפע של כלורופיל, ציטרולין, חומצות אמינו, פלבנואידים ותרכובות פנוליות, מה שהופך אותו לתוספת צפופה בחומרים מזינים לשגרת היומיום שלך.

 

 

אם אתה חושש שהקליפה כל כך קשה שהיא תשבור את מסחטת המיצים האיטית של Kuvings, אל תדאג. מסחטות סחטות איטיות של קוווינגס אינן מתקשות עם קליפות אבטיח וממיץ אותן בקלות. המסחטה עשויה להיות קצת יותר רועשת מכיוון שהבורג יצטרך לעבוד קצת יותר כדי לקצוץ ולמעוך את הקליפה, אבל תראה שהמסחטה מייצרת עיסת ומיץ תוך זמן קצר.

 

יש להזהיר שמיץ קליפת אבטיח אינו מתוק כמו מיץ בשר אבטיח. בדיוק כמו רוב השכבות החיצוניות של הפירות והירקות, קליפת האבטיח מעט מרירה אך לא בלתי טעימה במיוחד. לגבי צבע המיץ, הוא יהיה פחות או יותר ירוק, אבל הגוון תלוי מאוד בצבע קליפת האבטיח שלך. בסרטון הבא, הקליפה מאוד ירוקה ולכן היא יצרה צבע ירוק יפהפה.

 

 

בשר וקליפה

 

 

 

מיץ את האבטיח השלם מאפשר לך לקבל את היתרונות הבריאותיים של כל חלקי האבטיח. בנוסף, זה פחות פסולת תוצרת, פחות הכנה, וניקוי קל יותר. כל שעליכם לעשות הוא לקצוץ את האבטיח שלכם, אין צורך להפריד דבר אחד מהשני. כמו כן, השילוב של תכולת המים הגבוהה של האבטיח, הבשר הרך והקליפה הקשה פירושה שכל העיסה נדחפת דרך המסחטה בקלות, ומשאירה מעט שאריות במסננת ובקערה.

 

 

מבחינת הטעם, למיץ אבטיח שלם יש את הטעמים המתוקים של אבטיח אבל הוא מוזל עם שמץ של מרירות. השילוב הזה מושלם עבור אנשים שאוהבים את הטעם של בשר האבטיח אבל לא בהכרח רוצים את כל המתיקות. צבע המיץ אינו תוסס כמו מיץ בשר אבטיח; יש לו צבע אדום כהה יותר, כמעט חום. עם הזמן, ייתכן שתתחיל לראות שתי שכבות צבעוניות שונות במיץ. אין מדובר בהפרדה הנגרמת מחמצון אלא בהפרדה הנגרמת על ידי הצפיפויות השונות של החלקיקים בקליפה ובבשר.

 

לכל שלוש השיטות יש את היתרונות והחסרונות שלהן, אבל אני מקווה שאחת מתאימה לך ולמסחטה שלך. ספר לנו אם אתה מנסה אחת מהשיטות האלה ואיך אתה אוהב אותה באינסטגרם ובפייסבוק שלנו.