אם, כמונו, אתה מעוניין להחליף את ה-G&T של אמצע השבוע לחלופה בריאה, העריכה שלנו של המסחטות הטובות ביותר תעזור. המסחטות העדכניות ביותר, קומפקטיות ומעוצבות בחוכמה, נהדרות להכנת משקאות בריאים ומאירי עיניים, הכל מהנוחות של המטבח שלך. המשך לקרוא כדי לגלות אילו דגמים הופכים את הבחירות המובילות של GQ של המסחטות הטובות ביותר עבור כל התקציבים.

 

למה כדאי לי לקנות מסחטה?

בין אם אתה רוצה להכין מיץ ירוק משחרר רעלים כדי להתחיל את ניקוי הבוקר שלך או מתחשק לך מוחיטו אוכמניות כדי לחגוג את סוף השבוע, מסחטת מיצים יכולה להיות כלי רב-תכליתי בהישג יד, תוך שהיא מציעה כלים מיוחדים יותר אפילו מהבלנדרים הטובים ביותר.



מסחטת מיצים מספקת את הדרך האידיאלית לקבל את החמישה שלך ביום ולגלות פירות וירקות חדשים באמצעות המדיום הטעים של מיץ טרי. בנוסף להמריץ את הדיאטה שלך עם משקאות מפוצצים בטעמים, כמה מהדגמים העדכניים ביותר יכולים להכין גם סלסות טעימות, חלב אגוזים, חמאות אגוזים, יוגורטים, קינוחי פירות קפואים ומחיתים.

לאחר שתשלוט באומנות נעילתם במקומם, העיצובים העדכניים ביותר הם פשוטים לשימוש ויחסכו לך את המחירים הגבוהים של מיצים שנרכשו בחנות. עם חלקים הניתנים למדיח כלים ואביזרי מברשת שמגיעים בקופסה, גם הניקוי לא ייקח הרבה זמן.

 

Wכובע צריך לחפש כשקונים מסחטה?

מסחטות צנטריפוגליות מול לעיסה

ישנם שני סוגים עיקריים של מסחטה לבחירה והמרכיבים שאתם מתכננים למיץ יכתיבו גם את העיצוב שתרכשו וגם את כמות המיץ המתקבלת. מסחטות צנטריפוגליות עובדות היטב עם פירות קשים כמו גזר, תפוחים ואגסים, מגררת את הפירות במהירות גבוהה ומסננת את השוק על רשת תיל בפנים. מיצי מיץ לעיסה, או "איטיים", לעומת זאת, לועסים ולוחצים מרכיבים בקצב עדין הרבה יותר ומתיימרים לשמור על חומרים מזינים נוספים במיצוי המיץ. מסחטת מיצים איטית היא גם הטובה ביותר למיץ ירקות עלים, עשב חיטה, פירות הדר ופירות רכים יותר כמו פירות יער.

מצנח האכלה רחב במיוחד

אם אתם מחפשים פתרון מהיר ולא רוצים את הטרחה שבצורך לחתוך מרכיבים דק מדי, קחו דגם עם פתח האכלה גדול שיכול להכיל תפוח שלם במכה אחת או אלות גזר גדולות.

התקשרות הומוגנית

אם אתה רוצה שהמסחטה שלך תעשה יותר מאשר יצירת משקאות, קובץ מצורף ייעודי לעיבוד חמאות אגוזים, חלב אגוזים, סלסה וקינוחים קפואים הוא מה שתצטרך לשים לב אליו.

 

מסננת שייק

באותם ימים שבהם מתחשק לכם משקה בעל מרקם קצת יותר, מסננת שייק תועיל - למעשה מדובר במסך מיצים עם חורים גדולים יותר שמאפשרים לעבור יותר בור.

מהי המסחטה הטובה ביותר שאני יכול לקנות באינטרנט?

מצאנו מבחר מצוין של מסחטות מיצים צנטריפוגליות ואיטיות כאחד. מועדף במיוחד הוא Kuvings Evo Juicer, שאנו מדרגים בשל תא ההזנה הרחב שלו, הביצועים המצוינים והתוצאות המרשימות.

 

KUVINGS JUICER EVO820:

מה שהופך את עיצוב מסחטת המיצים האיטית של Kuvings Evo 820 לכל כך קל לשימוש הוא תא ההזנה הגדול שלה ברוחב 82 מ"מ. הוא יכול, למעשה, להוריד פירות שלמים כמו תפוחים במכה שלו במכה אחת, לצמצם את כמות עבודת ההכנה הדרושה, ולהאיץ את תהליך העיסה. גוף המסחטה נראה ומרגיש פרימיום והוא מגיע בשישה גימורים יוקרתיים שיתאימו לתכנית המטבח שלכם, כולל Gunmetal (בתמונה). יש לו גם מערכת נעילה של ארבע נקודות בתוף המיצים, מה שגורם לביצועים מוצקים. המסחטה יכולה להתמודד הן עם עלים ירוקים, כמו קייל ותרד, והן עם מרכיבים קשים יותר, כמו סלרי ואגס, בקצב יציב ויעיל. בממוצע בסביבות 70 דציבלים בשימוש, זוהי אחת המסחטות השקטות יותר שניסינו, ואם תשתעממו ממיץ פשוט, תוכלו להשתמש בקובץ המצורף המיוחד להכנת קינוחים, חלב אגוזים, סלסה ועוד. ספר המתכונים הכלול גם הוא די מעורר השראה, ויש מברשת ניקוי שימושית שנזרקת פנימה למען הסדר הטוב.





*מקור: https://www.gq-magazine.co.uk/food-drink/gallery/best-juicers