יצרנית היוגורט והגבינה היוונית של Kuvings ומסחטת ה-EVO820 זוכות לתשומת לב כשהן הוצגו ב-"EXITV" של Fuji TV ביפן ב-6. "EXITV" הוא תוכנית אירוח בהנחיית שני קומיקאים יפניים מפורסמים, "EXIT".



"EXITV" הדגיש את הנוחות של מסחטת פירות מלאים על ידי מיצוי תפוזים וגזר בכללותו באמצעות מסחטת מיצים מובחרת של Kuvings EVO820. בנוסף, הם הדגימו כיצד להכין יוגורט באמצעות מכונת היוגורט והגבינה היוונית בקלות בבית.



עם הגברת העניין העולמי בבריאות עקב COVID-19, יותר צרכנים מחפשים מזון מותסס ומכשירי בריאות.



יצרנית היוגורט והגבינה היוונית של Kuvings הופכת פופולרית גם בקוריאה, גרמניה וצרפת. צרכנים יכולים להכין בקלות יותר מ-100 מזונות מותססים, כגון גבינה, יוגורט, חמוצים וצ'ונגגוג'אנג בבית באמצעות המוצר. לדגם שהושק לאחרונה בקוריאה וביפן יש מצב מהיר שנמשך ארבע שעות, ומפחית את זמן ההובלה בחצי משמונה לארבע שעות.



בנוסף, Kuvings Greek Yogurt&Cheese Maker הוצגה במגזין האינטרנט של "Kansai Electric Power Company", חברת הדגל של החשמל בקנסאי, יפן.



גורם רשמי של קוווינגס אמר: "יותר צרכנים בוחרים במכשירי חשמל ביתיים קלים לשימוש לאורח חיים בריא". "אנו מחויבים להמשך מחקר ופיתוח כדי להוביל לתרבות בריאה בעולם. נמשיך לספק ללקוחות מוצרים חדשניים יותר", הוסיף.