ה-Premium Whole Juicer EVO820 של יצרנית מוצרי הבריאות לבית Kuvings הוכתרה כ"מסחטת המסחטה הטובה ביותר של 2021" על ידי מספר מגזינים בינלאומיים, כמו מגזין הפנים הבריטי "Ideal Home" ו-"GQ" הבריטי.

מגזין האוכל הבריטי "BBC Good Food" ומגזין הפנים המפורסם ביותר בבריטניה "בית אידיאלי" בחרו השנה שוב במוצר כ"מסחטת המסחטה הטובה ביותר של 2021", לאחר השנה שעברה. עם הציון הגבוה ביותר של חמישה כוכבים, אידיאל הום העניק את התווית אידיאלי לבית מאושר רק לקוווינגס.

המגזין הבריטי GQ הדגיש את המצנח 82 מ"מ ואת העיצוב המקורי כסוד ההצלחה של EVO820.

בנוסף, כוח המותג של Kuvings הוכר עם קבלת התווית "מומלץ" ממדיה בעלת מוניטין בינלאומי "WIRED". הוא שיבח את המוצר בכך שהזכיר ש"טכניקת מיץ המיצים במהירות נמוכה" עוזרת למזער את ההרס של חומרים מזינים תוך סחיטת איטית של פירות וירקות בעוד שהבורג החזק מייצר מיץ באיכות גבוהה.

מצויד במגלש רחב של 82 מ"מ, EVO820 יכול למיץ פירות וירקות שלמים. צרכנים מביעים ביקורות נלהבות על עיצוב דפוס העור היוקרתי, רעש נמוך ומיץ בריא.

גורם רשמי בקווינגס אמר, "אנא נסה מיץ טרי עם מסחטת הפרימיום של קוווינגס EVO820", והוסיף, "נמשיך לספק מגוון מוצרים ליצירת תרבות אכילה בריאה".

EVO820 כבר זכה להכרה רבה ברחבי העולם מספר פעמים, וזכה בפרסי עיצוב בינלאומיים כגון "פרס הנקודה האדומה" הגרמנית ופרס "הניצוץ" האמריקאי.