• IFA ברלין, 1 - 5 בספטמבר 2023
  • בקרו אותנו באולם 6.1, סטנד מס. 201

 

ה-International Funkausstellung IFA בברלין, אחת מהתערוכות המובילות בעולם לאלקטרוניקה ומכשירי חשמל ביתיים, פתחה את שעריה והציגה מגוון מרשים של חידושים.



קוווינגס משתתפת ב-IFA 2023, המתקיימת מה-1 עד ה-5 בספטמבר בברלין השנה. היא לא רק מציגה את ה-REVO830 אלא גם מציגה את המוצרים העדכניים ביותר שלה כדי להציג את יכולתו הטכנולוגית.



IFA ידועה במבחר המרשים שלה של מכשירי חשמל ביתיים המשפרים את חיי היומיום של הצרכנים ומציבים טרנדים חדשים. ההתמקדות בבריאות ואיכות חיים תפסה משמעות בשנים האחרונות, וקוווינגס אימצה מגמה זו לפיתוח מוצרים חדשניים ובעלי ביצועים גבוהים המקדמים מודעות לבריאות.

 

מוצרים חדשים


למבקרים בתערוכה יש הזדמנות להתנסות במסחטות ה-Whole Slow Juicers העדכניות ביותר.


הפגנות חיות


מפשוט הכנת מיצי פירות עשירים בוויטמין ועד ליצירת שייקים טעימים ומשקאות ירוקים בריאים, מסחטת ה-Kuvings Whole Slow Juicer והבלנדר מציגים את היכולות שלהם.


התמקדות במודעות לבריאות.


Kuvings ב-IFA משקף את הדגש הגובר על תודעת בריאות ורווחה. צרכנים מחפשים יותר ויותר דרכים לשפר את התזונה שלהם ולנהל אורח חיים בריא יותר. המוצרים המוצגים ממלאים תפקיד מרכזי בקידום ערכים אלה בכך שהם מאפשרים לצרכנים להכין בנוחות מיצים ושייקים טריים, עשירים בחומרים מזינים בנוחות של ביתם.