NBC Select בחרה את המסחטות הטובות ביותר של 2023.

מסחטת המיצים הטובה ביותר, לפי מומחים: קוווינגס

מיץ יכול לארוז ויטמינים ומיקרו-נוטריינטים לתוך התזונה שלך, אם כי מומחים אומרים שהם משמשים בצורה הטובה ביותר כתוסף ארוחה ולא כתחליף לארוחה.

 

מסחטות מיצים איטיות או מסחטות לעיסה: דגמים אלה "לועסים" את התוצרת במהירות איטית יותר ומכריחים את המיץ דרך מסננת נירוסטה עדינה. הם דומים למסחטות צנטריפוגליות בכך שהם מסיצים מגוון של פירות וירקות. למרות השם, אלה בדרך כלל מייצרים מיץ באותה מהירות כמו מסחטת מיצים צנטריפוגלית אבל הם הרבה יותר שקטים (ויקרים יותר). הם גם מייצרים פחות פסולת מזון בגלל המהירויות הנמוכות שלהם.

 

המסחטות הטובות ביותר של 2023

כדי לעזור לך למצוא את המסחטה המתאימה לצרכים התזונתיים ולאורח החיים שלך, ריכזנו אפשרויות עם דירוג גבוה על פני נקודות מחיר שמתאימות כולן להנחיית המומחים שלנו.

 

Kuvings Whole Slow Juicer מאסטרשף

מסחטת מיצים מסחרית יוקרתית זו (מה שאומר שהיא יכולה לייצר מיץ במנות גדולות, ואידיאלית למשפחות גדולות) היא החביבה על ארין סוויין, מיקסולוגית ואוצרת תוכנית משקאות במסעדה. סוויין מעריצה כי היא יכולה להשתמש בו מבלי שתצטרך לחתוך תחילה את התוצרת שלה. "הניקוי תמיד היה מהיר וקל", אומר סווין. הוא מסתובב במהירויות איטיות יותר (60 אחר הצהריים) בהשוואה למסחטות מיצים צנטריפוגליות ויש לו מצנח הזנה רחב בגודל 3.5 אינץ', שיכול להמיס ירקות ופירות, כולל לימונים, ליים וגזר, על פי Swain.

כמו אפשרויות אחרות ברשימה זו, יש גם מסננת גסה המאפשרת לך להוציא יותר עיסה מהמיץ שלך, על פי המותג. בנוסף, המסחטה מגיעה עם כלי לניקוי מסננת ושתי מברשות ניקוי נוספות כדי לעזור לך לשמור על ניקיון. סוויין אומרת שהיא השתמשה במסחטה הזו כמעט חמש שנים, אז אתה יודע שהיא בנויה להחזיק מעמד.



*מקור: בחירת NBC