Welcome to our store
Announce something here

התקשורת הבריטית "Independent: Indy Best" בוחרת את המסחטות הטובות ביותר לשנת 2024 מהמותגים המובילים

מוכנים להתחיל את בעיטת הבריאות של השנה החדשה? נסה את המסחטות המאושרות על ידי IndyBest מהמותגים המובילים, Kuvings, Magimix, Philips ועוד רבים.

מסחטת מיצים בכבישה קרה של Kuvings REVO830

  • הכי טוב: מסחטה לפירות וירקות ארוכים
  • סוג: לעיסה
  • משקל: 7.5 ק"ג
  • הספק: 200W
  • למה אנחנו אוהבים את זה: שני זרעים יכולים לקחת ירקות ופירות ארוכים ועגולים בקלות

          מכיוון שגזר, מלפפון וסלרי הם חלק ממרכיבי המיצים הפופולריים ביותר, ל-Kuvings יש שני מצנחים - אחד עבור פירות וירקות ארוכים, בעוד שהמצנח השני הוא ברוחב 88 מ"מ (אחד ממנחתי ההזנה הרחבים ביותר בשוק), כך שתוכל תכניס לתוכו תפוח שלם. תכונת החיתוך האוטומטי פירושה שיש צורך בכמעט אפס הכנה של מרכיבים ומברשת הניקוי העוטפת מקלה על ניקוי המכונה.

          בגובה 48 ס"מ, זו לא מסחטת מיצים שתתאים היטב מתחת לארונות מטבח, וב-7.5 ק"ג היא גם לא הקלה ביותר. אבל זה אחד הדגמים הבודדים שמגיעים בצבעים שונים, כך שתוכל להתאים אותו למטבח שלך.

          אתה יכול לקנות תוספות למיץ הדרים ושייקים בנפרד, והם מגיעים עם אחריות ארוכת טווח (תלוי במדינה), כך שקובינגס באמת שמה את כספה במקום שבו הפה שלו.



          כשמדובר במסחטות, יש סיכון ברור לשיתוק ניתוח. עם כל כך הרבה דגמים לבחירה ושלל מסחרר של פעמונים ושריקות על כל מכונה, איך מישהו אמור להחליט בלי דוקטורט בהנדסת חשמל? אבל עם המסחטות הטובות ביותר שעולות לעתים קרובות מאות פאונד, זה בהחלט משהו שצריך לעשות כמו שצריך.

          הם אולי הגיעו בצעדי ענק בעשורים האחרונים, אבל הם היו בבתים מאז שהומצאו ב-1930 על ידי ד"ר נורמן ווקר. ואחרי שבילה את חייו בשתיית מיצים מהמכונות שיצר, הוא חי עד גיל מבוגר של 108 - הוכחה במיץ, אכן.

          היתרונות של מיצים רבים - לא רק שזו דרך מצוינת לקבל את החמישי שלך ביום, אלא שאפשר להכין אותו מראש להכנת ארוחה. מיץ הוא גם דרך מהירה לספוג כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים מכיוון שהרבה מהסיבים מוסרים בתהליך מיץ המיצים.

          ישנם שלושה סוגים עיקריים של מכונות. מסחטות מיצים צנטריפוגליות משתמשות בשיניים זעירות על סלסילות מסתובבות כדי לגרר את הפירות והירקות ולהעביר אותם דרך מסננת, ולכן עדיף עם ירקות קשים. מסחטות לעיסה מחקות את תנועת הלעיסה של הפה, ולאחר מכן לוחצים על העיסה כדי לחלץ את המיץ - אלו הן אופציה מצוינת אם אין לך מסחטת מיצים רועשת, מכיוון שהם נוטים להיות שקטים יותר. מסחטות טריטורציה משתמשות בגלגלי שיניים מסתובבים כדי לכתוש ולטחון, ואז ללחוץ את המיץ החוצה, ולהשאיר אחריה עיסה יבשה.

          הדבר הנהדר ברוב המסחטות המודרניות הוא שהן עושות "תוספות", בין אם זה הכנת סורבה, חיתוך ירקות או טחינת זרעים ואגוזים. לא משנה מה ההעדפה שלך, כדאי לקחת בחשבון את התפוקה, את קלות השימוש, איך הוא מנקה, כמו גם את המחיר. למרבה המזל, סידרנו את כל זה, אז אתה לא צריך.

          *מקור: IndyBest Kitchen Appliances מאת www.independent.co.uk