העיתון הבריטי The Telegraph בחר ב-Kuvings כממסחטה הטובה ביותר של 2024.

הם סקרו את מכונות המסחטה הטובות ביותר לשנת 2024 ודיווחו שהבחירה הטובה ביותר שלהם היא REVO830, מסחטת מיצים של Kuvings.
ללא קצף, רק מיץ טהור, והרבה מזה - ה-Kuvings רשמה כמה מהכמויות הגבוהות ביותר של מיץ בבדיקות מבוקרות, על פי מסחטות מיצים בבריטניה. כשהכנתי מיץ מגזר אחד בלבד, תפוז, סלק ותפוח, חתוך לקוביות נכבדות, חתיכה קטנה של ג'ינג'ר ומעט פטרוזיליה ותרד, נשאר לי מספיק לכוס הגונה לשלושה אנשים.

ה"טלגרף" אמר כי "מסחטות מיצים בכבישה קרה נוטות לטחון לאט יותר, אבל למרות זאת, זה היה שקט יותר מרובם. אהבתי את פונקציית ההזנה הכפולה, מצנח גדול יותר שלוקח תפוחים שלמים או פירות אחרים, ואחד קטן יותר לצד, אשר הוא ארוך וצר, אידיאלי עבור גזר שלם או סלרי. זה הופך את המסחטה הזו לאחת הקלות לשימוש. תוספת ההדרים (תוספת אופציונלית) נהדרת לעיבוד מהיר של תפוזים ללא קילוף (אם כי אתה יכול לזרוק תפוז מקולף לתוך החלק הראשי גַם)."

כמו כן, ה"טלגרף" אמר "הניקוי היה יעיל באופן מפתיע הודות למברשת עוטפת המסך המסירה את רוב העיסה שנוצרה - כמה מברשות נוספות עוזרות להסיר כל מה שנשאר, ושטיפה משאירה את הכל סדוק.

הטלגרף דירג לבסוף את קוווינגס כטוב ביותר בסך הכל. "בסך הכל מדובר במסחטה מבריקה. היא עשויה להיות יקרה, אבל אם אתה בטוח שתפיק ממנה שימוש טוב, זה שווה את ההשקעה."

מקור: https://www.telegraph.co.uk/recommended/home/best-juicers/