היה המון באז בקהילת הבריאות סביב מיץ סלרי. למרות שזה אולי לא מרפא הכל, מיץ סלרי עמוס בחומרים מזינים בכל זאת. הוא מכיל ויטמינים A, C ו-K, כמו גם חומצה פולית, ביוטין, סידן, אשלגן, מגנזיום ונוגדי חמצון. מיץ סלרי הוא גם מאוד לחות, ועשוי לעזור להפחית דלקת.

סלרי אינו המרכיב הקל ביותר למיץ הודות לסיבים הארוכים והחוטיים שלו. במאמר זה, אנו נספק את הטיפים והטריקים שלנו לקבלת הכוס המושלמת בכל פעם.

מיץ סלרי הוא משקה בריא ומרענן מלא בחומרים מזינים מועילים לגוף שלך. המיץ הבריא הזה פשוט להכנה בבית והוא מתחבר במהירות ב- REVO830.

מה הטעם של מיץ סלרי?
טעם מיץ סלרי בדיוק כמו מה שהוא...סלרי בצורה נוזלית. יש לו טעם מלוח ודשא אבל הוא מרענן באופן מפתיע. אתה צריך רק גבעולי סלרי ומים כדי להכין אותו. טועמים את המיץ על ידי הוספת פירות או ירקות אחרים למסחטה. הטירוף הפופולרי למיץ סלרי מגיע עם כל כך הרבה יתרונות בריאותיים. הוא עמוס בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון! כולם רוצים לגימה מהמיץ הבריא הזה בתקווה להיות בריא יותר.

 

יתרונות מיץ סלרי

  • לחות: סלרי מורכב בעיקר ממים מה שהופך אותו לחות במיוחד.
  • יתרונות ניקוי רעלים: אנשים רבים משתמשים במיץ הזה כדי לעזור לשטוף את הרעלים ולנקות את גופם מרעלים. זה גם עוזר עם דלקת.
  • דל בסוכר: לסלרי תכולת סוכר נמוכה מאוד בהשוואה לרוב המיצים.
  • מלא בחומרים מזינים: מיץ סלרי מספק חומרים מזינים רבים, כולל סידן, אשלגן וויטמינים A, C ו-K.
  • מקל: מיץ זה ידוע כמקל על עצירות, נפיחות ולחץ דם גבוה.

    ה-REVO830 מזין מרכיבים ארוכים ורחבים לתוך בורג החיתוך האוטומטי שלו, וחוסך זמן הכנה וניקוי. בנוסף, מסחטת מיץ בכבישה קרה מייצרת סורבה בריא, חלב אגוזים ושייקים!

    What to Do with the Pulp?

    What to Do with the Pulp – Kuvings UAE (kuvingsme.com)