מומלץ על ידי Kuvings : מתכוני מיצים לבריאות שלך במהלך שינוי העונה (אביב)

 

במהלך שינוי עונתי (אביב) כאשר הפרש הטמפרטורות היומי משמעותי, החסינות עלולה לרדת בצורה דרסטית. לחסינות יש תפקיד משמעותי במאבק נגד חיידקים ווירוסים בגוף. ככל שמערכת החיסון חזקה יותר כך הגוף מוגן טוב יותר מפני חומרים מזיקים , מניעת מחלות שונות.

בנוסף, ככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית בעקבות מגיפת ה-COVID-19, חלה עלייה משמעותית בעניין הציבורי בבריאות עקב עלייה במשקל.

בהתאם לכך, מוצרי בריאות מושכים תשומת לב; מיץ פירות וירקות, שעוזר לרדת במשקל כמו גם לשפר את המערכת החיסונית, הפך לשם דבר. מותג מוצרי הבריאות לבית קוווינגס מציג "מתכוני מיצים טריים לבריאות באביב".

#לא רק נראה מדהים אלא גם יעיל לדיאטה במהלך שינויים עונתיים: מיץ כרוב אדום

 

מיץ העשוי מתפוחים עשיר בויטמין C וכרוב אדום, היעיל לכיב קיבה והפרעות בכבד, עמוס בויטמינים. הוא גם עוזר לשחרר פסולת, מה שהופך אותו ליעיל לירידה במשקל. כרוב אדום מכיל אנתוציאנין, שאינו בדרך כלל נמצא בכרוב, והוא עשיר בפרוקטוז, גלוקוז, ליזין (חלבון צמחי),

וויטמין C. העלים החיצוניים עשירים בויטמין A, ברזל וסידן.

 

להכנת מיץ כרוב אדום, צריך תפוח וכרוב אדום. לאחר שטיפת החומרים ביסודיות, חותכים את הכרוב האדום לגדלים מתאימים; ניתן לשים תפוחים במסחטה של ​​קוווינגס מבלי לחתוך.

 

#מעולה למניעת הצטננות בשינויים עונתיים: מיץ ג'ינג'ר תפוחים

 

עשוי עם ג'ינג'ר, שטוב למניעת הצטננות, ליים ותפוח עשיר בויטמין C, מיץ ג'ינג'ר תפוחים יעיל למניעת הצטננות בעונות המתחלפות. לג'ינג'רול ושוגאול, שהופכים את הג'ינג'ר לחריף, יש אפקט עיקור חזק נגד פתוגנים שונים. חיידקים ומצוינים בשריפת שומנים בנוסף, סיד טוב להפגת עייפות ולחיזוק מערכת החיסון.

כדי להכין מיץ ג'ינג'ר תפוחים, אתה צריך שלושה תפוחים, ג'ינג'ר וליים. שטפו את המרכיבים, קלפו את הג'ינג'ר והליים, ומיץ אותם כמכלול באמצעות מסחטת מיצים של קוווינגס.

 

#מיץ ABC: מצוין למאבק בעייפות ולשיפור חסינות

 

מצוין להפחתת עייפות וחיזוק המערכת החיסונית, מיץ ABC עדיף לשתות על בטן ריקה בבוקר לספיגה מיטבית של חומרי הזנה. הצבע הכתום העז של הגזר נגזר מבטא-קרוטן, המקל על מאמץ בעיניים. יעיל גם לאנטי אייג'ינג, אנמיה, סרטן, קטרקט וטרשת עורקים. עמוס בברזל, אשלגן וחומצה פולית, סלק עוזר להחלים ממחלות כלי דם ועייפות.


להכנת מיץ ABC צריך תפוח, גזר וחצי סלק. לאחר שטיפת החומרים חותכים את הגזר לחתיכות קצרות מ-5 ס"מ, סלק למקלות כמו הגזר בעובי של כ-1.5 ס"מ. לאט לאט לשים את החתך מרכיבים לתוך מחלץ ההאכלה ומיץ.


מסחטת המיצים של Kuvings יכולה להכיל פרי שלם מזעור, השחמה וחמצון על ידי הפחתת המגע עם האוויר. עם ההשפעה של הגברת הטעם והטריות של המיץ על ידי מזעור ההשחמה והחמצון, המוצר צובר פופולריות רבה.