מסחטת הכבישה הקרה של Kuvings REVO830 היא העסקה האמיתית, עם הכוח לקחת מרכיבים בלי צורך להכשירם ולהפוך אותם למיצים טעימים. אמנם יש לו RRP גבוה, אבל במחיר הזה, אתה מקבל תפוקת מיץ גבוהה להפליא ומכשיר שבנוי להחזיק מעמד. אם תבחרו להרים גם את מסחטת ההדרים והשייק, תוכלו לארוז לעצמכם מכשיר שהוא בעצם בלנדר והומוגנית הכל ביחד.



אם אתה חדש לגמרי בתחום המיצים, ולא בטוח שזה הולך להיות הרגל שנשאר, אז אתה חייב להיזהר מתג המחיר כאן. מסחטת מיצים כמו Magimix Juice Expert 3 עשויה להיות מקום טוב להתחיל ולהתנסות בו כדי שתוכלו לקבל תחושה האם מסחטה תהיה השקעה משתלמת.



אם אתה מתגבר על מסחטת המיצים ההתחלתית שלך, או אם כבר יש לך אז אני לא יכול לחשוב על בחירה טובה יותר מאשר מסחטת הכבישה הקרה של Kuvings REVO830. מערכת המקדחה העוצמתית פירושה שכמעט ולא תהיה צורך בהכנות להכנת מיצים יומיים, ותהליך הניקוי הוא חלק אם אתה מפיק ממנו שימוש רב. אפשר לדעת שזהו מוצר שיהיה לכם בבית להרבה מאוד שנים בזכות איכות החומרים. אין להכחיש שמדובר בהשקעה כספית רצינית, אבל אם אתה מקצוען מיץ או שואף להיות כזה, בקרוב תוכל להשתמש במכשיר המאוד בעל יכולת זה.



*מקור: https://www.idealhome.co.uk/kitchen/kuvings-revo830-cold-press-juicer-review